Pomoce naukowe

b590

  • Planowanie lekcji nigdy nie było tak łatwe.

    ClassFlow – nowoczesne narzędzie do tworzenia,
    współdzielenia i przechowywania lekcji.

    bcd888b9fc5fb97c_org

    Dzięki bezpłatnej rejestracji na portalu, nauczyciele mogą:

    • Opracowywać i zarządzać treścią lekcji za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej
    • Uzyskać łatwy dostęp do materiałów i prezentować je w dowolnym miejscu
    • Udostępniać i przechowywać swoje lekcje
    • Budować lekcje za pomocą szerokiej gamy materiałów do nauki w formatach – wideo, slajdów programu PowerPoint, dokumentów i stron internetowych
    • Dzielić się pomysłami z innymi nauczycielami
    • Wymieniać się pomysłami i informacjami w klasie, przy pomocy interaktywnych tablic, paneli dotykowych, laptopów oraz tabletów
    • Administrować lekcje z każdego miejsca w klasie
    • Poprawić osiągnięcia uczniów i uzyskanych wyników, dostarczając przydatnych wskazówek i porad w czasie, gdy są one najbardziej potrzebne – bezpośrednio w trakcie nauki
    • Wysyłać pliki uczniom i otrzymywać przesłane pliki
    • Mieć dostęp do zadań i odpowiedzi uczniów, aby natychmiast ocenić wyniki lub powrócić do nich później.
  • Opinie specjalistów:

    ClassFlow is a dynamic program that will help teachers work with their students, collaboratively, individually and really get them engaged in lessons.”

    Author's imageJerry BlumengartenNew York City Educator for 32 year

    It looks very simple for use for teachers to create lessons that they can then share with their students, and if the students have devices they can then interact with the lesson

    Author's imageSandy KendellInstructional Technology Specialist,K-12 School District, Texas

    ClassFlow really makes lessons more engaging. The kids get feedback on their work and everyone collaborates together. ClassFlow really connects us all

    Author's imageRon ClarkFounder and Teacher,Ron Clark Academy, Atlanta, Georgia

    It’s all built in right there. I’m able to plan what I want to do, engage my kids and look at what I need to do to be a better teacher tomorrow so that I’m really reaching the kids in the way I want them to be reached

    Author's imageSteven W. AndersonDirector, Instructional Technology,Winston-Salem/Forsyth County Schools, North Carolina

    Now every student knows that they’re going to have their input on the screen so they’re paying more attention and going to be more motivated to ask a question

    Author's imageKrystal IrbyAvid Science Teacher, Albuquerque Public Schools, New Mexico